20 juli 2010

work is just work?

Jobbat 15 timmar idag. Helt slut. Jag får nog försöka backa lite i morgon för situationen börjar bli för allvarlig. Jag har inte kompetens längre än hit känner jag. Får försöka få stöd från de andra i morgon som har mer erfarenhet än mig. Jag har tagit på mig för mycket, känner det nu. Jag vill ju bara så JÄVLA mycket att det ska bli bra. Men nu känner jag mig hjälplös och vill inte göra eller säga nåt som förvärrar situationen. Kan ju inte neka till att det fått mig att släppa fokus på mitt eget sämre mående men kan inte heller utnyttja jobbet till det så att det går överstyr. Så, i morrn får jag ta mitt ansvar och inse att jag inte räcker till hela vägen. För min egen skull och även för andras skull. Det här är det knepiga när man jobbar med människor. Det går inte bara stänga av, det finns ingen on/off knapp och man kan inte bara glömma när man kommer hem.

För övrigt säger jag inget. Inte än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar