3 augusti 2010

about me now

Sitter på jobbet. Ska jobba natten. Känns väldigt väldigt märkligt att vara en ordinarie anställd nu och inte längre vikarie. Första gången i mitt liv. Det är kanske dags när jag snart fyller 26? Det ska bli skönt med en säker inkomst varje månad och även att få lite mer ansvar på jobbet och kunna utvecklas lite mer.

Letar lägenhet. Hittat två I Mjölby som jag jättegärna kan tänka mig. Får se vad Egirs säger i morrn när jag går dit efter jobbet.

SKa in till stan i morrn med och hämta min LONGBOARD som jag köpte helt spontant i helgen av Alex. Haha. Kunde inte låta bli. Var ju så jävla najs att åka. Får väl se hur bra jag klarar av att bli på det eller om det första jag gör är att bryta en arm eller två. Blir en fika med Matilda sen med, nice!

Jag har inte mycket mer att säga.

Nästa vecka. Då får vi se hur det känns. Aningen skeptisk men vill ändå se vad det har att ge... Det var för bra för att jag bara ska ignorera det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar