28 augusti 2010

det kommer bara leda till nåt ont, ändå..

Jag och Micke var tillsammans i över 4 år så han vet vad jag lyssnar på för musik, speciellt när jag är ledsen. Fick en playlist av honom för mitt humör just nu. Sånna där låtar som får tårarna att komma, men på ett skönt sätt. Jag behöver gråta, jag är en sån person. jag behöver någon eller några dagar när allt är skit och bara stänga in mig och må skit. SEN behöver jag alla mina vänner så mycket det bara går. Jag har lärt mig det. Förr låste jag in mig i veckor och blev osocial och hemsk. Men jag ska ta mig genom det här. Ge mig några dagar bara så kommer jag behöva er, mer än någonsin.

Det är inte som de andra gångerna, nu är det på ett helt annat sätt. Ett sätt som sårar mer. Förut har jag blivit ledsen, men inte personligt, det har bara varit jobbigt och trist. Nu gör det ont på riktigt. Jag önskar att jag aldrig träffat honom. För innan jag gjorde det så mådde jag bra ensam, jag var redo för en sommar som singel och en höst där jag kunde göra lite vad jag ville. Jag hade kommit över det där stadiet av ensamhet och hade lärt mig att må bra med mig själv. Nu känns det som att jag är tillbaka på ruta ett igen och det är jävligt jobbigt.

Det värsta av allt är att du är det bästa jag vet.

1 kommentar:

  1. men vafan, hjärtat. Vad ledsen jag blir. Jag hoppas du är okej! <3<3

    SvaraRadera