12 augusti 2010

Im sick about you

Än så länge har vi varit på IKEA, åkt longboard/skateboard, kollat på OZ, lagat mat, och en del annat som jag inte ska skriva om här ... tssss.....

Är dock sjuk och att gå från soffan till toaletten känns som ett maratonlopp. Svimmade nästan efter duschen förut. Min ena halsmandel är så uppsvullen att det känns som jag har slem i halsen konstant och bara vill spotta precis hela tiden. Hoppas det går över, har inte råd att inte jobba i helgen.

Allt känns jävligt bra i alla fall och jag är glad jag tog den här chansen. Jag vet jag sagt det förut och blivit bränd, den här sommaren, men det känns RÄTT. Så är det bara. Vi får se vad det blir av det. Men jag tror på nåt bra!

Nehe, nu blir det slappa i soffan och försöka ignorera slem och halsont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar