27 augusti 2010

Men suck

Har lovat mig själv att inte sitta och älta i bloggen, för jag tycker inte att vem som helst behöver veta allt. Det räcker att ni vet att det inte är direkt bäst i skallen just nu. Så vet ni att det är därför jag skriver bara skittråkiga saker.

All lust har gått ur mig bara. Så är det. Jag brukar inte ge upp, men idag känns det som jag gör det.

I morgon tänker jag dricka vin med Sandra. Det är synd att hon ska flytta från Mjölby så snart, när jag precis ska bosätta mig här. Hörreni andra Mjölbybor som läser den här bloggen och som känner mig, bjud in på fest/kaffe/film, jag är pepp på lite häng här i storstan. Men jag vet ärligt talat inte ens vilka som bor kvar här längre...

Jaha, lite msn snart, brukar se fram emot det, men inte idag. Men behöver prata ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar