31 augusti 2010

ord?

Hittar inga ord. Känner mig mest tom. Det kommer inte vara så jävla kul nu ett tag framöver, men så får det väl vara. Inget jag inte gått igenom förut om man säger så. Jag undrar bara när det ska ta slut för min del att behöva handskas med de här känslorna. Det börjar faktiskt bli tröttsamt. Funderar på om det är värt det? Att sätta sig i sånna här sitser och riskera att få ont igen och igen och igen. Jag vill aldrig mer. Det kommer ta lång tid innan någon får komma när igen, det vet jag. Kanske lika bra.

5 kommentarer:

  1. varför tror du att jag överhuvudtaget inte dejtar längre? Jag blev så satans bränd förra sommaren och jag vågar fortfarande inte ge mig in i nåt för jag är livrädd att hamna där igen. Hur många gånger kan man laga ett brustet hjärta liksom? Puss!

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte. Vet verkligen inte. Det gör så förbannat jävla satans ont att jag är trött nu. Det får vara nog. Allt annat får ta plats i mitt liv ett jävla bra tag framöver. ORKA som 15åringen skulle sagt.....

    SvaraRadera
  3. jag förstår dig. Det funkar för mgi - att knuffa undan männen tillförmån för andra saker i livet. Det är fan enda sättet att läka.

    SvaraRadera
  4. ja jag gjorde så sep 2009-maj 2010.. har inte mått så bra på flera år. Nu känns det bittert att behöva börja om från början, men men, bara bita i det sura äpplet. Jag är långledig ganska många helger så jag borde fan komma upp till örebro!

    SvaraRadera
  5. JAAAAAAAAAAAAAA! Kom bara kom. Mi casa es su casa osv:) det vore skitroligt!

    SvaraRadera