24 augusti 2010

Rökfri. Sjukdomsfri?

Två veckor.
I två veckor har jag kännt mig sjuk nu. Aldrig riktigt helt frisk och pigg.
MEN, i två veckor har jag dessutom låtit bli att röka. Borde jag inte känna mig friskare? Det kommer nog. Skönt att skippat rökningen i alla fall. Halsen är inte lika slemmig nu och jag hostar inget. Var in ständiga huvudvärk kommer ifrån vet jag dock inte. Jag känner mig inte röksugen och jag saknar inte ciggen alls, men kroppen kanske gör det fortfarande? Vi får se om nån vecka till.

Hemma från Västerås. Veckan som kommer:
Onsdag: Jobb 9-12 (personalmöte). Gå till körskolan och skriva in mig. Hänga med Sandy (kolla film och äta popcorn)
Torsdag: Häng med Lollo och Matilda
Fredag: Jobba 14-23
Lördag: Jobba 8-18, sen fest med Sandy m.fl
Söndag: Jobb 11-23

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar