7 augusti 2010

take a chance on me

-Det pirrade till i magen ordentligt nu. Gaad vad jag längtar efter dig.


Jag vet att ni är många som tycker jag är dum som tänker ge det en till chans. Jag skulle kunna förklara hela historien här, i detalj, så skulle säkert fler av er förstå. Men jag orkar inte.

JAG tycker i alla fall det är värt en chans till och det är väl ändå det som spelar roll?

Livet handlar lite om att ta risker och chanser, och man kommer bli bränd flera gånger, man kommer gå genom motgångar efter motgångar. Men jag tror det är det livet handlar om lite. För tillslut tror jag även att man hittar rätt, just för att man vågat chansa lite.

2 kommentarer:

  1. Kör bara! DU är den som kan göra ditt liv bra/dåligt. Bara DU ska leva med dig själv tills dagen du dör! Let's do the best of it..
    Du är värd det!

    SvaraRadera