3 september 2010

babbel.

Fy fan, känns som om jag håller på att bli sjuk igen. Hostar som en idiot och snorar en hel del. HOPPAS INTE. I morgon ska jag ju fira Sandra som fyller .... eh ..... 22 var det va, på söndag. Vi drar möjligen till Jönköping och går ut med lite kul folk där. Jag är ledig söndag och måndag visserligen så kanske ska offra min friskhet så jag får en kul kväll?

I kväll blir det häng med Lövet som äntligen flyttat till östergötland och sen blir det nog en sväng till Lollo och Matte med. Men no alkohol idag. Bakfylleångest skaffar jag mig helst så sällan som möjligt. Och lär ju ha en sväng av det på söndag igen så...

Fick svar på lite saker, skönt men jobbigt på nåt vis. Min hjärna måste sluta hoppas, för vad är det att hoppas på...

Förresten, nu är det bokat. 6-12 december är jag i Schweiz! 983 kr hittade jag en biljett för, lagom gött!

Lite saker är roliga i alla fall, det är tur det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar