17 september 2010

Gooood morgon




Uppe vid 06.45. Tidigt för mig. Men jag har lyckats att gå och lägga mig runt 24 två nätter i rad nu. Bra jobbat! Det ÄR skönt att få sova 6-7 timmar i stället för de 5-6 som det brukar bli. Det känns faktiskt. Dock, sover jag mer än 9 timmar så blir jag bara trött ändå. Så 7 timmar är nog min grej tror jag.

Jaha, helg nu då, och jag är ledig. Woohoo. Jobba varannan helg är ok. Men man missar lite väl mycket som man egentligen inte vill missa. Ikväll hoppas jag på en lugn date med Matilda. Får se om hon väljer hästarna framför mig eller inte haha. (förresten, Matilda, jag vill se Idol vid 20.00 det är ok va?) Är nyfiken på pratet vi ska ha. Jag har liksom slutat bry mig lite för det blir för mycket nu. Inte mitt problem och inte min grav som grävs om vi säger så.

Nehe, jobba några timmar till då. hejs

2 kommentarer:

  1. Jadå, det kan vi göra isf :P Det är rätt kul o kolla på.

    SvaraRadera
  2. jag följer det ju som en slav! :)

    SvaraRadera