4 september 2010

clean it up girrrrl!

Herregud så jävla förkyld! Men jag ignorerar det och går ut ikväll i alla fall. Att sitta hemma själv och dessutom lite sjuk, på en lördag, det passar INTE mitt psyke just nu kan jag lova.

Känner mig rätt ok. Allt har lugnat ner sig i skallen på mig och om det bara kan hållas på den här nivån så ska det nog gå över små småningom. Malin sa det igår att det är ju tur jag har en normal kille att handskas med, som är ärlig och som beter sig som man "ska". Det hjälper mycket.

Gud jag borde verkligen städa mitt "hörn" här hemma. Det ser för JÄVLIGT ut. Men jag orkar fan inte. Suck. Känner mig som en jobbig tonåring. Kanske får ta tag i det om en liten stund trots allt av respekt för min kära mor. Jag har henne att tacka för att jag kunnat göra massa skoj i sommar och har lite slantar kvar till körkortet och kunnat köpa en hel del saker jag aldrig haft råd med innan. Så, jag får nog ta och ge nåt tillbaka. Time to grow up, som sagt.

Nehe, vila lite och sen kanske färga håret? Just det, städa med, så snabbt man glömmer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar