29 september 2010

Det där Idol och sånt ni vet

Åkte återigen till Jönköping för lite Idol och sånt. Daniel, som jag hejat på från början (och Alice då såklart) var bäst. Bra jävla låtval, igen (första gången Oasis, nu Radiohead), och sjukt bra röst. Dessutom är han så där söt som bara en del kan vara. Jay har en grym röst men, nej, Daniel hejar jag på! Fy fan sicken nörd jag är. I morgon kommer dock Olle och han 47åringen (Geir?) antagligen vara väldigt bra med. Heja heja. haha.

Sandra drar till Norge och söker jobb nästa vecka. EgoTania önskar att hon ångrar sig och stannar i Mjölby ett tag till. Så jävla bra är hon. Är den enda jag umgås med mycket idag som jag känt sedan jag gick i grundskolan. Gillar!





DONT YOU TOUCH MY CANDY!

1 kommentar:

  1. Anonym6:25 fm

    <3
    Är glad att du finns i mitt. när vi ses är det ju som ingen tid gått heller..

    Dock kände jag när jag läste igenom en del texter, att jag beter mig lite på samma sätt, än dock inte lika naivt. Men det finns ju tendenser.. Men nu är jag iaf medveten om beteendet, och jobbar på det, och då går jag ändå kanske framåt? :)


    (Minns förövrigt den där fikan, det var på Barista! Det var då Paulina sa att B var fulsnygg, haha!)

    SvaraRadera