19 september 2010

Finner inga ord.... eller jo det gör jag nog



Pinsamt med SD.

Tråkigt också att se vänner smutskasta och ha extremt fördomsfulla tankar om saker som de kanske borde tänka på vad de säger om och vilka som faktiskt kan ta illa upp. Dåliga förlorare är inget charmigt. Jag tror inte jag egentligen sagt ett ont ord om något blått parti eller folk som jag tror röstar på dom. Det känns inte relevant. Har vänner som röstar blått och i respekt av dom skulle jag aldrig göra så.

SD dock faller inte under kategorin "människor jag bryr mig om ifall jag sårar" så där har jag inte tänkt mig för, det står jag för. Och har jag någon vän som röstat på dom så är dom inte min vän längre... Så är det.

Tänk er för innan ni kastar er med termer och fördomsfulla tankar. Fundera på vad det ni säger faktiskt betyder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar