17 september 2010

Linus gästbloggar!

Första gången någon vill gästblogga (heter det så i bloggvärlden? Jag är inte så jävla insatt) i min häftiga blogg. Här kommer det:

Hur kul vare inte när Idoldomarna och Jihde (Ja jag tittade på Idol med mina polare igår)toksågade hjälten som gjorde röster till Happy tree friends....
Sen att dom skämta om hans jobb på Mondomedia "Happy tree whatever"?

Fan pic your battles, fettot, milfen och bögen är ju så jävla snett påre...
Antagligen ett par träffar fler på youtube, google osv än dom självupptagna asen, men naedå dom hade inte en jävla aning, hur kan det få gå igenom ett helt produktionsled och ingen säger stopp, är det bara retards som jobbar TV4?
Är det jag som är n3rd som tycker det e sjukt att man inte vet vad Happy tree friends är?

(Nu skäms jag att jag skrev om Idol men jag tycker det e kul när folk gör bort sig o fortfarande tror dom e så jävla ON)

1 kommentar:

  1. Sandy1:17 fm

    Happy treefriend rocks, men det var sjukt länge sen jag såg dom.....typ 2006 när det gick på MTV! awesome

    SvaraRadera