1 september 2010

Lite tidsfördriv snott av Erika

10 FAVORITER
Färg: Lila och svart
Mat: husmanskost
Band: Angus and Julia Stone, för tillfället..
Film: 500 days of summer
Bok:-
Sport: Alltid världens vackraste fotboll
Årstid: Varför är inte sommaren lika lång som vintern?
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: Efter 19 börjar min vakna tid rent psykiskt

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Ledsen
Smak: Coca cola
Kläder: Ljusa mjukis, blått linne
Bakgrund: nster
Nagellack: Inget alls, som vanligt
Tid: 12.44
Omgivning: Mammas vardagsrum med katten Elvis bredvid mig som alltid
Irritationsobjekt: Att börja om och om och om igen

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja..
Blivit arresterad: Nej, men nära en gång i Sydafrika
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Haha ja, på rapport när jag gick i mellanstadiet när vi (föräldrarna) protesterade mot något, jag inte minns vad
Kysst någon du inte känner: har hänt, men inte så vanligt förekommande

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: ... hm... ALLT? Ingen, tror jag inte...
Du tycker om: Ni vet vilka ni är
Du inte gillar: Inga namn nämnda

2 VAL
Kaffe eller te: Beror på tillfället
Vår eller höst: Den tidiga hösten...

1 ÖNSKAN
Oj så fånigt men, jag vill hitta Honom. Så är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar