15 september 2010

Lunch

Är hemma en timma, på lunch, ska man äta då? Jaha, ja jag får väl hitta nåt att stoppa i magen strax då..

Igår var en så sjukt rolig kväll. Att göra roliga saker på vardagskvällarna är så väldigt underskattat! Mer sånt. Nu jobbar jag de två kvarstående kvällarna den här veckan så det får bli nästa vecka, men ändå.

Ångrar lite att jag inte åkte in till Matilda i måndags kväll, saknar henne. Men jag var totalt död efter nattjobb hela helgen. Men det får bli i helgen i stället hoppas jag? Kanske en lugn fredagskväll med mat, mys och prat? Vad säger du Matilda? Miss ya!

Jag pratade om det här med mr J igår, om hur JÄVLA glad jag är att jag har så otroligt många och bra vänner. Så många som jag har nu, som jag faktiskt känner för att umgås med, som får mig att må bra och som är på samma plan som mig, det har jag nog faktiskt aldrig haft förut. Antagligen för att man blivit lite äldre och börjar inse vad vänskap faktiskt handlar om. Jag har VALT mina vänner, det gjorde man inte på samma sätt när man var yngre. Man umgicks med dom man gick i skolan med eller växte upp med. Tur att det inte är så nu :) Så som jag mått senaste åren, det hade varit en ren katastrof om det inte var för alla vänner jag har runt mig. Jag hade blivit ett vrak utan dom, det är jag helt säker på. TACK (ni vet vilka ni är)

Nehe, äta var det va? kanske kolla på senaste Entourage under tiden med. Hejs.

1 kommentar:

  1. Saknar dig med damnit! Tänkte att vi måste ses snart :) Men det blir nog en lugn helg nu känner jag. Vi kan väl ha fredag lite öppet? Så får man se hur mkt man orkar då! Och så måste jag prata med dig med...ventilera lite :) PUSS

    SvaraRadera