14 september 2010

Svensson Svensson.

Förra veckan tänkte jag och Sandra att vi borde se på Idol. Via facebook spreds ryktet. Så vi hamnade hos Dennis dit även hans syster Anne-lii hade hittat hela vägen från Jönköping. Ja, Dennis fick en riktig tjejkväll. Det bästa är att vi även kollade på halv åtta hos mig innan och blev helt fast i det. Det här var på tisdagen. På torsdagen var det bara jag, Dennis och Sandra. Trodde vi! Anne-Lii tog ännu en tripp från Jönköping och Dennis hade ringt två killkompisar, Mange och Henke. Japp, så nu var vi en skara på sex personer som kollade på båda programmen, med stor inlevelse. För man KAN inte kolla på Idol utan att bli engagerad. Så är det bara. Folk är fula, knäppa, snygga, underbara, dåliga, bra, störda osv osv...

Idag tar vi det här ett stag längre. Jag, Sandra, Dennis och Mange åker till Jönköping ikväll, till Anne-lii. Vi åker vid fem. Är där vid sex. Då blir det pizza och peptalk innan programmen börjar.

Haha, jag älskar sånt här!

vem hejar ni på? Jag hejar än så länge på Alice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar