26 september 2010

tackar!

har haft en jäkligt bra helg. Jag har jobbat 32 timmar nu. Då förstår ni att mitt jobb är rätt så jävla bra va? Jag har haft en massa kul, gjort en hel del nytta och ätit massa god mat. Det hänger ju såklart lite på vilka man jobbar med när man kör sånna här pass, om det är kul eller inte. Men de här tre dagarna har faktiskt gått förbi väldigt snabbt. Känns inte länge sen det var torsdag.

Men nu är jag ledig tre dagar! Ska bli jätteskönt. Ska göra lite grejer, som än så länge är hemliga för den här bloggen och en del av läsarna till den. (ja nästan ALLA läsare faktiskt)

Om 5 dagar börjar min flytt. Så jäkla skönt, kan inte förklara känslan. Att bo hemma fyra månader när man är 26 år och inte bott hemma sedan man var 19, det är rätt jobbigt i längden. Ska bli skönt att känna sig vuxen och fri igen snart.

Nu är det sovdags, ska upp 8 i morgon, på min lediga dag. Det ni.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar