23 oktober 2010

big big family!

Sitter och slickar mig på överläppen fast jag inte borde. Borde i stället ge mig ut i skitvädret och handla lypsyl, men usch så jobbigt. Är rätt halvtrött hela tiden när jag har jobbhelg med nätter. man vaknar aldrig riktigt till på nåt sätt.

Malena, Kalle, Wilmer, Othilia, Jennifer, Sebastian, Pappa och Åsa var här förut och fikade. De fick plats allihopa faktiskt. Fikade på mina muffins som blev ok, kladdkaka som Jennifer tog med sig (tack!) och lite Singoallakex. Othilia är ju för söt och barnnerven som faktiskt finns i mig skriker lite när jag ser barn. Inte spädbarn dock, inte när de är jättesmå. Det är när de börjar bli ett år eller äldre, när man får ordentlig kontakt och de börjar förstå lite vad man säger och gör som jag smälter. I morgon kommer mamma, Nadine och David hit och fikar och sånt där.

Ska slappa resten av dagen, runt 19 kommer Sandra hit och hjälper till att äta upp några muffins och dricka lite kaffe. bra lördag ändå. Trots nattjobb sen liksom..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar