19 oktober 2010

godnatt strax

Något annat bra som Jacob fått mig till är att vända tillbaka dygnet lite. Han går o lägger sig och då vill ju jag det med.. Nu för tiden är jag trött runt 00-01, inte 03-04 som det var förut. Det har nog hjälpt en del att jag bott hos mamma med. Men hur som, det är skönt att lägga sig lite i tid, eller, framförallt att orka gå upp innan 10 på morgonen. Jag gillar ju fortfarande kvällarna mest av allt och skulle gärna vara vaken längre, MEN jag gillar även mornarna, så nu känns det mer lagom. Somna runt 01 och gå upp runt 09.. Får jag lite av båda delar!

Kommer vara tomt att sova ensam nu i två veckor! Avstånd suger faktiskt verkligen en massa. Får försöka sysselsätta mig, o få en massa saker gjorda, så går tiden fort!

Nehe, god natt nu innan jag blir för kärlekskrank här! :)

Här har ni det första som får mig att tänka "jahaaa, det finns nåt extra bra med Iphone som gör att man kan använda det till nåt kreativt på RIKTIGT som jag inte kan med min sony ericsson?" :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar