25 oktober 2010

Lite av varje så här på en måndagsmorgon.

Börjar fatta vad jag gjort. Tusen småsår på hela överarmen. Det känns kan jag lova. Får vidriga rysningar och fryser, gör ont, kliar lite, fryser ännu mer. Vill bara att det ska läka klart nu och se fint ut. Just nu ser den gula färgen mest brun ut och det svarta ser ut som olja. Men men, I-landsproblem kanske? Ska sluta gnälla.

Speciellt som jag drömde om alla streetkidsen i Kapstaden inatt. Oh, saknar dom så, ska nog ta och ringa nån dag. Har nämligen fått ett nummer nu, som går till en telefonkiosk på Long Street, gatan som de oftast hänger på. Det brukar alltid vara nån som svarar. Får se, måste förbereda mig psykiskt först tror jag, så jag inte blir helt ledsen och inte kan prata.

Tror att jag och pappa ska börja slipa och kanske spackla lite i lägenheten idag. Får se när han ringer. KANSKE ut och försöka köra lite bil med. Även om jag har ångest för det som in i helvete. MEN JAG MÅSTE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar