28 oktober 2010

skor skor skor

Det var det där med vinterskor. Tror inte jag ägt några i mitt vuxna liv. Jag har gått i mina converse o frusit på vintrarna med. Det har funkat. Men nu har jag inte behövt stå ut med en hel vinter på tre år och tror jag kommer få en chock i år. Dessutom blir jag ju bara äldre och äldre. Och klarar inte av att frysa som förut, jag gnäller mest. Såååå jag slog till med ett par fodrade Reebok. (det var det närmsta ett par vinterskor jag kunde komma) Och så kunde jag ju såklart inte låta bli att köpa två par till, eftersom det var rea. Så 1067 kr för TRE par skor efter att igår ha suktat efter ETT par för 1799... Helt ok ändå. Men jag borde inte. Sparkontot ska räcka till Brasilien i vår är det ju tänkt... hm... ÄH, det är sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar