14 oktober 2010

Torsdag. Men inte vilken torsdag som helst.

Sitter och skriver lista på allt jag behöver köpa. Det är en hel del som saknas. Ska dock inte köpa på mig för mycket innan min födelsedag som är om 1 vecka. Men saker som diskpropp, osthyvel och plastpåsar kanske jag måste införskaffa ändå :)

Vid 12 blir det ännu en ny tradition, torsdags-raggmunks-lunch, på "På Lunch" med Sandra och hennes tokiga vänner. Kommer sakna Sandra om/när hon flyttar till Norge. Hon är den som verkligen förgyller upp Mjölby för mig ju. Men men.. Förstår henne verkligen...

Klockan 14 kommer Jacob, då går vi till mamma, lånar hennes bil, sen en tur till Linköping. Måste köpa lite grejer som sagt. Och mat!!!

Kommer bli en bra helg det här, det känner jag på mig.

Pratade med Pia lite nyss med, hon kommer hem den 22 oktober! SNART ju. Pepp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar