23 oktober 2010

TRÖTTER

Jag ska jobba natten, dödstrött, bra drag. Sov kasst inatt ju för att armen gjorde rätt ont och så. Hade sällskap ikväll av Malin, innan jag tog mig till jobbet. Skönt att ha nåt att göra även när man ska jobba natt. Dock hade jag nog varit smart om jag sovit några timmar på kvällen i stället. Men va fan, jag är ju inte ens 26 än ;) Det klarar jag. Ska sova till 13 i morrn, minst, sen blir det muffinsbak och städning innan jag får besök av lite delar av familjen. Får dela upp firandet på två dagar när man har fem syskon, tre syskonbarn och en pappa och mamma med nya respektive. De får inte plats i min etta!

Äh har inget viktigt att skriva.

Saknar Jacob. Verkligen en massa. Bara att sitta och kolla på skräp på tv med honom eller att vakna med honom. Alla sånna där småsaker som är fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar