16 november 2010

Fill my brain with other shit.

EN bra dag! Full rulle.
Pappa kom och väckte mig vid 8.30, tapetserade en halv vägg. Mötte upp Sandra och gick mot stan för en lunch med Majtch, Jouline och Norr. God jävla spenat-pasta (yeees jag äter lite igen och gillart). Jag följde sen med Sandra till Alexandra, hämtade ett soffbord (eller 2) till henne på MIO. Lekte lite med hennes söta Ebba. Dock höll en 2 meter hög spegel på att välta på lilla tossan, usch, hjärtat i halsgropen på det.. Men det gick bra. Vid halv fem tog vi Alexandras bil, hämtade upp Jouline, Eric och Patrik för att åka mot Jönköping. Jouline släppte vi av i Husqvarna hos hennes syster, Eric och Patrik hoppade av vid skatehallen i Jönköping medan jag och Sandra åkte mot Tenhult för att hälsa på hos Anne-Lii. Där åts det cupcakes och kollades på bilder från Afrika. Åh, vad jag saknar Afrika! Vi åkte hem vid 21 och hämtade upp Eric och Patrik på vägen. Väl i Mjölby, när vi lämnat bilen hos Alexandra så var jag och Sandra så kissnödiga att vi kissade i en buske vid statshuset i Mjölby. Haha, undrar hur det såg ut, en svinkall tisdagsnatt, om någon såg oss?

Har jag sagt att det är bra med vänner och att hitta på kul saker? På torsdag är det Ullared som gäller, nån som vill med, finns plats för 3 personer till!? Dessutom har vi preliminärt planerat in ett besök på Örebros badhus på måndag, alla är välkomna att följa med.

Jag har inte tid att må dåligt, det är skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar