7 november 2010

För dig ska jag göra det om igen

ÄNTLIGEN tar jag helg. Ledig måndag och tisdag. Ska göra massa kul. Matilda kommer på besök i storstan i morgon. På tisdag ska jag klippa mig hos Carro sen ska jag och Lollo gå på stan en stund innan jag ska ta en välbehövlig fika med Erikahjärtat och Pia (om du kan fortfarande?). Kvällen avslutas med mat tillsammans med Malin. Bra helg :)

Den kommande veckan är nästan ren lyx. Ska jobba 7.30-15 på onsdag och då är det personalmöte = inte så jobbigt. Onsdag eftermiddag drar jag och fyra arbetskamrater mot Göteborg för övernattning och Integrationsföreläsningar hela torsdagen = inte alls jobbigt utan bara intressant och skoj. Sen är jag jätteledig fredag, lördag, söndag, måndag och tisdag. YES!

Nu känns de här fyra dagarna med över 40 timmars jobb helt klart värt besväret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar