3 november 2010

Jag mår bra.



Haha shit! Bilden visar inte riktigt mitt humör. Vilken jäääävla deppbild a la suicide. Men fick bli första bilden jag tog. Glömde sätta på blixten. Gillar inte riktigt att sitta på tåget och ta kort på mig själv.. Har haft en fin dag. Den började med underbar sömn efter jobbnatt. Man somnar aldrig så skönt som när man kommer hem åtta på morgonen efter jobb. Sen var jag och sandra nere och tränade och slängde senare i oss pyttipanna och stekt ägg. Gott! Pappa och jag tog en sväng med bilen också som sagt. Bra jobbat av mig. Kvällen avslutades i linköping med Pia och Magnus på aioli med god mat, bra snack och fan allt diskuterades, från alkoholvanor, festivalönskningar, politik och minnen från Östersund i somras. Pia är underbar och gladare människa än Magnus är svårt att hitta. Har jag sagt förut att jag gillar bredden på min vänskapskrets?
Nu ska jag hem och kolla på något avsnitt av modern family, skrattar mycket till den serien :-)
resten av veckan är jobb jobb jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar