9 november 2010

Lite ego-peppning.

Har jag sagt att mina vänner är bra? Senaste dagarna:

Lollo i sin blogg : P.s Tania är söt.

Sara i ett mail till mig (några delar): Fan Tania, jag kan inte mycket om livet, men jag vet att du är en av de bästa människorna jag träffat. Jag önskar att du kunde få vara utan ont i både hjärtat och själen ett tag, jag önskar att du kunde få lite lugn och ro och inte vara fylld av oro och stök. Och sist men inte minst så vill jag säga att jag tycker hemskt mycket om dig.

Sara skrev ett extremt långt och personligt mail som fick mig att gråta, för att det var så fint och för att hon är så hemskt klok och har så jävla bra saker att säga, alltid.

Pia i sin blogg: Ska strax röra mig neråt stan. Fika med Tania & Erika. Två av mina favoriter helt klart.Spelar egentligen ingen roll hur ofta man ses, någonstans vet man ändå vart man har dem.

Matilda i sin blogg: I tisdags myste jag med Tania. Myyyycket bra. Du är så himla söt :)

Och Sandra som räddat mig från tristress i Mjölby hela hösten. Herregud vad hade jag gjort utan henne!

HJÄRTA till alla mina vänner. Utan er.... ja då vet i fan...

1 kommentar: