21 december 2010

Jag har sällan fel i sånt här.

Jag har ju misstänkt det där i två veckor. Men enbart byggt på facebook och lite annat smått. MEN jag hade rätt. Dock gör det inget, blir glad för hans skull. Det är lite mitt öde känner jag bara, att det alltid finns nån annan. I det här fallet gör det dock inget, hade inga förhoppningar ändå. Jag vill inte ha det där, just nu, i alla fall. Inte redo eller sugen på något seriöst för tillfället. Det är mest kul att jag så ofta, nästan alltid, har rätt om sånna här saker. jag känner det på mig!

Ska in till Linköping en sväng, träffa Camilla Brage! Skoj! Ikväll blir det träning, sen sova tidigt, upp 06.30 i morrn för jobb!

Som sagt, förhållande? Nej jag har inte tid nu på några månader. Ska jobba som en idiot, träna fotboll, ta körkort. Sen Brasilien/Argentina.. SEN kanske jag kan börja tänka på sånt där igen. Jag återkommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar