11 december 2010

Nära döden...

Idag var det dags. Skidakning. Jag har tidigare i mitt liv akt 2 ggr. 1 gang i Säffsen, da var jag 13 ar, vi var där över en dag med skolan. Andra gangen var i 9an, da akte jag en vecka med Izabel Dahlström. Ja, det är allt. MEN, jag klarade mig ända ganska bra! Jag vurpade en gang riktigt rejält. Vi tog tva varv i backarna. Sen tog vi tva till, med en SLÄDE. Haha, lätt det roligaste jag gjort pa länge. Men jävligt nära döden kändes det som ett par ganger.. :)

Ikväll blir det utgang kan jag lova. Sista kvällen, sorgligt. Nina är, trots att jag bara kännt henne egentligen nagra manader, en av mina bästa vänner. Jag är sjukt glad att jag träffat henne. Vi tänker väldigt lika och är väldigt lika, men ända väldigt olika. Bra kombination helt enkelt. Jag vet dock att vi ses i mars igen, i BRASILIEN, RIO... Hur jävla nice är inte det?! Nagan mer som ska med förresten, finns gratis boende.. ??

Ne, nu göra mig mindre ful, ta pa mig kläder och kanske dricka ett glas vin?


1 kommentar:

  1. Anonym3:02 em

    Vad kostar biljett ? Hur länge ska ni vara i brazilien? Kram jollan

    SvaraRadera