17 december 2010

Trodde facebook skulle försvinna idag, det gjorde det inte.

Lollo Ollila
Så nu ska vi se, det värsta man kan göra mot någon är tydligen att radera den från facebook och vill du göra nån svartis eller sur, då behöver du bara skriva nått genomtänkt på facebook, så att det verkligen SYNS vad du ska göra/har gjort. Tacka facebook för alla jävla intriger. Vart skulle man sprida bajsfakta nånstans om inte på facebook. Det är ett jävla statement, tydligen. Larvigt tänker jag.

+
Lollo Ollila jag ska nog skriva ett ännu längre inlägg i min blogg så att hela världen vet vad jag gör eller vem jag träffar. Öuh.

+
Johan Edvall Trynetboken är livet.

+
Tania Carlson Sincic Förut var facebook nere några minuter. jag bad till alla gudar jag inte tror på att det skulle försvinna för alltid.

+
Lollo Ollila jag blir så stolt.

+
Lollo Ollila ändå sitter vi här tania. fy fan.

+
Tania Carlson Sincic jaaa. men man kan väl få använda det, frågan är HUR man använder det. som sagt, rensade bort halva min vännerslista... för folk som inte är mina vänner behöver fan INTE veta allt om mig.

+
Lollo Ollila största dissen är ändå när man ändrar sitt civilstatus till singel när man inte har gjort slut irl än. sånt är fett.

+
Tania Carlson Sincic HAHAHA, ja men det ÄR ju fan lite elakt. haha. men sjukt att dessa problem existerar.

+
Olle Ege bruden blir "It's complicated" och man själv har gått och trott att allt var chill.. den är fin också >.<

+
Lollo Ollila eller att inte bli bjuden på evenanemang. (hur fan det nu stavas).

+
Lollo Ollila haha. den är med en höjdare olle!

+
Tania Carlson Sincic eller att ens vännerförfrågan aldrig besvaras...

+
Lollo Ollila den svider!

+
Olle Ege ‎"Friend Request sent" halvår senare står det samma grej.. skitliv

+
Tania Carlson Sincic Eller när man kommenterar på en uppdatering och inte får nån respons, men personen svarar på alla andras kommentarer.

+
Lollo Ollila och man går och undrar, har jag gjort nått fel?

+
Olle Ege Hahaha garvade högt åt "och man går och undrar, har jag gjort nått fel?"
Igenkänningsfaktorn är hög men det är svårt att erkänna, facebook är patetiskt och har gjort mig lite patetisk om grejer som händer på "fejjan"

+
Lollo Ollila hahaha. jävla fittfacebook. eller man skriver öppet i nån logg och den medvetet skiter i det men svarar på andras.

+
Tania Carlson Sincic tillslut skickar man ett desperat mail på facebook såklart, och frågar.. eller puffar kanske... VAD FAN ÄR GREJEN MED ATT PUFFA NÅN?

+
Lollo Ollila facebook styr för mkt.

+
Olle Ege Puff alltså.. sämst grej, den säger ju ingenting om vad personen vill liksom

+
Lollo Ollila eller hur, är det en bra grej eller en elak grej, puffa nån liksom, det låter inte snällt.

+
Tania Carlson Sincic ne va fan. tacka vet jag helgon. det var bra tider.

+
Tania Carlson Sincic ja men varför puffar man? vad vill man då? kan man inte bara skriva hej eller??

+
Olle Ege Har aldrig puffat någon som inte puffat mig först, dessa puffningar slutar i puffkrig..
Puff är SÄMST

1 kommentar:

  1. hahahaahhaahhahha

    detta inlägg gjorde mig gråtfärdig av skratt..
    klokkkrent

    /maria

    SvaraRadera