24 december 2010

Vinnarna



Vi spelade TP. Lag Kalle och Franko aka Gubbarna vann. Jag var först i lag med Wilmer 10 år. Sen ville han leka med sin nya mobil i stället. Så då slog jag mig ihop med Jouline 14 och Nadine 18. Vi var jävligt bra på rosa frågor, underhållning. Jag tänker ändå att jag är allmänbildad, men jag vet i fan alltså. Får nog ta och fundera på det. Bästa var när Nadine skulle säga svaret på en fråga och säger "mokambique"... "ja men c kan ju uttlas både som k och s???" Eller när hon senare läser upp frågan "vad heter Nordeuropas största apa.. och badanläggning" ( ja det stod spa).. Haha. Och såklart hennes kommentar till Jennifer och Sebastian när de skulle åka hem "glöm inte era julklappar.." ( de fick inte med sig en enda julklapp från julklappsspelet). Ja, det är fler än jag som har humor i min familj, det är ju tydligt.

Nu är klockan 23.15, jag kom nyss hem. En ok dag, men fortfarande inget stort fan av julafton. Nästa år får bli utomlands igen tror jag, om det är möjligt. Ska kolla på lite How I Met Your Mother nu (jag älskar Barney, lätt bästa karaktären i nån tv-serie ever)... Sen sova, jobb 10-22 i morgon. Låter kanske knäppt men ska bli skönt att gå till jobbet igen, känner mig hemma där. Det är typ det enda i mitt liv som är en trygg punkt just nu! Lovin it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar