18 januari 2011

fail

Eeeh, klockan har blivit nästan 4 på morgonen, Sover jag? Nej. Jag och Lollo började läsa bloggar och sen drog jag och Erika igång en diskussion utifrån mitt inlägg om kalla svenskar. Dock en mycket bra diskussion som ledde till ett bra avslut. Gillar när man kan diskutera med någon som inte tycker likadant, men ändå hålla sig till det men står för vad man säger och ifrågasätta den andra utan att för den skull inte acceptera den andras åsikter. STOR respekt till sånna människor, som förstår att man lär sig sjukt mycket av det. Ge och ta.

Nu ska jag sova. Och ställa klockan på elva. Så jag är trött i morrn kväll då jag bör somna innan 01. Ska övningsköra med pappa i morrn igen, sen ska jag visa Mjölby för Lollo. Ett Mjölby som jag en gång verkligen avskydde men lärt mig att se en viss charm i. Man växer och mognar och lär sig nya saker hela tiden.

Efter 2 timmars styrketräning, med fotbollslaget, av mage, armar och framförallt ben kommer jag nog vara halvt invalid i morgon!

GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar