14 januari 2011

God morgon

Idag är en ganska skön dag. Ska tvätta, städa lite, slappa som fan. Sen jobba natt. Bara vara, göra inte mycket alls. Gillar och uppskattar verkligen sånna dagar ibland.

Skulle vilja att det går att se min nästa lön snart på självservicen. Skulle behöva veta så jag kan planera resan lite. Så jag vet vad jag har råd med. Jag vill väldigt gärna åka till Buenos Aires när jag väl är i Sydamerika. Flyget dit kostar ca 2000-2500 ToR från Rio. Annars får det bli Sao Paolo och lite andra ställen runt Rio. Ska jag vara där 4-5 veckor så hinns det ju med en hel del. Speciellt som jag inte ska jobba. Kommer vara ovant, att vara iväg så där länge och bara glassa hela dagarna. Ska väl försöka leta upp om det finns nån svensk organisation på plats som man kan besöka i alla fall.Vill ändå ta del av och se det riktiga Rio. Känns som det är väldigt likt Sydafrika med kåkstäder och extremt stora skillnader mellan rika och fattiga.

Jag saknar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar