31 januari 2011

Mat. Bil. Träning. Biljett.

Jag tog allt det jobbiga igår och grävde ner. Ringde försäkringsbolaget och allt verkar lösa sig. Får dock vara utan dator ganska länge tror jag. Inte hela världen. Lite skönt också. Sen ringde jag hyresvärden, så avloppet i badkaret blev fixat. Efter ett annat samtal så hade jag en körlektion fixad till torsdag. Pappa och jag åkte lite bil dessutom på morgonen. Det bästa av allt idag var dock att jag äntligen fick ok från chefen om ledighet och kunde boka flyg till brasilien! 1 mars bär det av. Jag har dessutom tränat och lagat jättegod mat idag. Laxfilé. Stekt med purjolök, vitlök och lite matlagningsgradde. Bra jävla måndag. I morgon blir det lite tatuering, ny frisyr och nytt pass. Jag gillar mig själv och mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar