18 januari 2011

Produktiv tisdag

Vi vaknade runt 12. Bra att vi kom upp då, med tanke på att vi somnade vid 05. Slappade lite tills pappa kom för att övningsköra lite med mig. Det gick ok, MEN jag är KASS på det där med dragläget, speciellt i uppförsbacke. Hur ball känner man sig när man är 26 år och sitter o tjuter med pappa bredvid sig för att man inte klarar av att komma iväg med bilen? INTE speciellt kan jag berätta. Jag hade dock ALDRIG klarat av detta som 18åring. Jag var inte tillräckligt ödmjuk då, kunde inte ta nån som helst kritik och hade blivit så jävla osams med pappa varje gång. Nu frågar jag massa och tar åt mig av av vad han säger. Han kan det här, det kan inte jag.

Kvällen bestod först av en fika på Gustos med Lollo efter att jag visat henne stan, affärer, minuten, Ica och apoteket osv. Så hon hittar själv sen :) Sen blev det fotbollsträning och jag fick veta att jag ahde varit i det bättre laget om jag hade tränat mer. Kändes ändå skönt att höra, jag tycker nog att jag har i det laget att göra, rent fotbollsmässigt, men förstår ju att jag inte kan ta plats av nån som tränar 4 dagar i veckan när jag tränar KNAPPT 2 gånger i veckan.

Nu ska vi se färdigt säsong 4 av How I Met Your Mother, sen sova. I morgon ska jag jobba 9-23 och är inte alls pepp på det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar