17 januari 2011

Tandvärk?

Misstänker starkt att jag har hål i en tand. Läser på lite om tandvårdsbidraget. Det står att det är 300 per år tills man fyller 29. Men att man kan spara ett bidrag från ett år till nästa. Då borde jag ha 600 att utnyttja då eller? Hoppas det. Måste nog ringa senare i veckan om det inte gått över. Borde ringa i alla fall, jag vet. För många år sedan jag var där. Dags att bli vuxen på ännu ett plan kanske. Haha. Ska antagligen övningsköra med pappa i morgon igen. En jävligt vuxen dag i morgon helt enkelt :)

Sista jobbnatten av 3 i rad. Jobba natt är inte SÅ farligt. men efter tre nätter är man lite mör. Jag sov bra idag efter jobbet visserligen så det känns helt ok, men fyra nätter i rad hade varit tufft. Jag har bytt en av mina jobbhelger från dag till natt nu med. Mycket bättre. Jobba 22-08, sova 09-14. Kunna göra saker 14-22 lördag och söndag. Jobbar jag dag så jobbar jag ju 11-23 både lördag och söndag, då försvinner ju helgen helt och hållet. Jobbar ju dessutom varannan helg så när fotbollsserien sätter igång sen så hade jag ju missat varannan match om jag hade jobbat dagtid. Nu missar jag bara en av sex matcher helt plötsligt. Visst det kommer bli jobbigt att jobba natt och sen spela match på dagen. Men vill man så kan man!

Fy fan vad tråkiga inlägg jag skrivit senaste dagarna. Men mitt liv är lite tråkigt nu, i väntan på resan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar