6 februari 2011

heja mig

Nej jag ska inte sluta blogga. (vilken tuuuuur va alla mina tusentals läsare som gillar att läsa om mitt extremt spännande liv)
Jag ska sluta lägga tid och tankar på en viss person.
Har inte känt mig så lättad på länge. Och känns verkligen som att jag tagit ett beslut jag borde gjort för läng sedan. Lite som att stanna i ett dåligt förhållande och stanna kvar bara för att det är jobbigt att göra slut. Jag har nog fått det hit medvetet, sett till att bli osams genom att vara sjukt ego och jobbig senaste tiden, för att få en ordentlig anledning att bryta helt. Sjukt, men sant, och skönt! Jag har velat det här ett tag och fått höra från både familj och vänner att jag borde göra det. Men så är det alltid, svårt att se det när man är mitt i det, lättare för dom utifrån som har lite distans. Men men, nu är det äntligen gjort, allt tar sin tid. Och jag tror hon tycker likadant så ingen skada skedd?

Jag är i västerås och har det fint.

Inte mycket att klaga på och visst är det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar