26 februari 2011

Högvarv

Det är så här jag fungerar bäst när jag mår dåligt.

Jobba natten nu 22-08. Åka direkt till fotbollsmatch UTOMHUS klockan 09. Gå och kolla på fotbollscup med Tina vid 12. SEN nångång på eftermiddagen ska jag väl sova innan jag ska jobba natt igen. Det fungerar bäst så. Inte massa tid i soffan med dödtid till att tänka. FULL rulle och inga pauser. Sova när man är nästintill döende så man somnar på två sekunder.

YES!

Kan inte någon slå mig hårt i huvudet om jag någonsin en gång till får för mig att träffa J? Tror jag behöver det... SLÅ HÅRT, ok? Nu får det vara nog. En del saker bli aldrig bra, hur mycket man än vill. Ibland är det inte en bra egenskap att vara envis... Helt säker på att saker hade kunnat bli bra och rätt om vi bodde nära varandra. Men det här att ses 2 ggr i månaden och sen bara ha telefon att livnära sig på, det var inget för varken honom eller mig. Och det är inte så lätt som att "bara flytta".. Tyvärr. Han är bland det finaste jag träffat. Men en del saker är bara inte meningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar