14 februari 2011

Ryggfan

Har ont. Har haft det i tio dagar nu. Inte ok. Har fått hjälp med massage osv. Men det känns inte som att det blir bättre. Hela veckan är omplanerad. Ska kolla film med sandra i morgon. Jobba natt tisdag och onsdag. Torsdag är det sova och träna som gäller. På fredag åker jag med pappa till västerås. Skulle ha haft fest men inte så många som kan komma och ja, framförallt kan inte jacob komma. Hade inte varit en sån toffel om det inte var för resan om två veckor. Hinner träffa matilda, erika, sandra andra dagar. Och ärligt talat. Fest lockar inte på samma sätt längre. Umgås hellre med mina nära på andra sätt. Min magkänsla var rätt på sätt och vis. Känner jacob ganska väl nu. Märker när han inte mår bra. Och ja, pga allt gammalt så blir jag rädd av sådant. En av anledningarna att vi inte ger oss in i något riktigt igen just nu. Det finns saker att komma från. En dag i taget. Känns bättre när vi pratat och bestämt att jag kommer dit.. Jag tycker ju hemskt mycket om det. Så enkelt är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar