17 februari 2011

Sjukstuga

Ok jag vände mig om i soffan förut. Nu har ryggontet blivit nästan som från början igen. Har för mig att man inte ska få massage heller om man har feber, och det har jag nog. Annars har jag tänkt betala för en sjukgymnast eller liknande för så här kan jag inte ha det. (undrar om min lagledare är utbildad sjukgymnast iofs? Då kan jag lika gärna utnyttja honom lite mer) Hostar som en idiot och är snorig som fan. Jag tycker så JÄVLA synd om mig själv nu, men har nog att göra med att klockan är sju på morgonen och jag har jobbat natt. Försökte nyss hålla in en nys för att det gör ont i ryggen när jag nyser. Hurra. Är det så här det är att bli närmre 30 kanske? Eller är det bara jag som klantat till ryggen som in i helvete?

GIIIIIF MIII STRÄÄÄNGT att inte klaga mer och att bli frisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar