3 februari 2011

Snart helg.

Jobbar till 16, sen hem och äta, sen träning 18-20. Sen är det tamejfan helg igen. Fredagen blir lugn, lite häng med Sandra antagligen. Lördag är det jobbfest och på söndag åker jag nog till Västerås. Just idag har jag ingen lust till det sistnämnda, men jag är ju schizofren i mina känslor. Vet bara inte vad jag vill införliva i mig, när det kommer till känslor. För vem vet när vi kan träffas på riktigt osv? Ja, vi har hela livet på oss, men samtidigt, ska man verkligen bara gå o vänta? Och vad är ok under tiden, hur FÅR man leva då och vad är inte ok? Jag ser mig själv som singel och vad det innebär vet jag inte riktigt. Vet bara att det som händer, det händer. Allt jag gör, gör jag utifrån mig själv och mina känslor.

Jag behöver den där Brasilienresan. Tror jag kommer känna efter den, vad som faktiskt är rätt eller fel för mig.

Just nu vill jag mest gräva ner mig så ingen hittar mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar