1 mars 2011

Arlanda

Jag tycker om flygplatser. Känslan av att alla som är innanför incheckningen är på väg någonstans är häftig. Att sitta och fundera på var alla ska. Känslan av frihet är slående med. Det är bara inte sverige östergötland som finns. Verkligheten är så mycket mer. Band of horses - case to begin och shout out louds - our ill wills har varit mina resealbum sedan jag var i sydafrika första gången våren 2008. Så även nu också. Men en del arcade fire och mumford and sons slinker mellan :-) lite irriterad på att jag nog måste hämta ut min väska i sao paolo och checka in den igen till rio. Onödigt krångel! Men men. Jag vet. Jag ska inte klaga! :-) brasilien blir en tid för övertalning av nina att följa med på roskilde förresten. Hon måste! Sova lite nu kanske innan jag ska på flyget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar