25 mars 2011

Good morning sunshine.

David ringde och vackte oss klockan 8.
8! Pa semestern. Haha, men han ville val. Det var stralande sol och vi borde aka upp till Christ himself och kolla pa honom. Ett av de sju underverken borde man ju se, eller hur? Ja vi gor det nog, snart, ska bara vakna lite.

En vecka kvar. Kanns skumt. Alltid lika konstigt att komma hem igen efter en san har resa. Men jag har inte blivit lika kar i Brasilien som jag alltid kommer vara i Sydafrika. I mitt bakhuvud sa vill jag fortfarande flytta dit, bo dar ett tag. Men det ar inte sa latt. Tyvarr. Brasilien och Chile kommer alltid vara riktigt bra upplevelser med massa minnen, men det racker sa. Som det SKA vara, Kapstaden lyckades ju trollbinda mig, antagligen mycket pga jobbet, alla barnen, alla manniskor.

En dag sa kanske....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar