30 april 2011

Johanna och jag.



Det blev en spontanfest hos mig igår. En salig blandning.
Johanna, som jag lärde känna för, kan det vara 3-4 år sedan snart? Men mer så att vi umgåtts senaste året, vi bodde ihop en sväng på Hästskogatan med Björn förra vintern..
Eilen, lillebrorsans ex som jag bjöd över. Yngst i gänget igår helt klart, men sånt är skoj!
Tina, som jag kännt sedan 2000 ungefär, vi spelade fotboll ihop i Södra på glanstiderna :)
Sen kom Jonna över en sväng med, Jonna som jag inte vet hur länge jag kännt men ungefär sedan gymnasiet.

Sen gick vi till Newport här i Mjölby, Martin Hedeberg spelade live och sen fuldansade jag och Johanna. När jag började sms:a om att betala taxi från Boxholm var det dags att gå hem helt klart. Men en trevlig kväll! Mer sånt. Älskar att jag bara umgås med vänner som man kan blanda sådär utan att det blir konstigt. Social kompetens tack!

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Jag har varit ute och åkt Longboard i några timmar med paus hos mamma för lunch och sen en halvlek MAI-Lotorp (trååååååkig match). Nu ska jag slappa lite men jag tror jag tar ett varv till på brädan snart. Det är gött. Önskar bara jag hade en MP3a.. Det blir att köpa en ny i Ullared när jag och Sandra åker dit om några veckor.

Nu har jag ordbajsat klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar