6 april 2011

GOD morgon.... (?)

Minns ni rektorn i OC som bara ville sabba för Ryan, som var ihop med en av eleverna? Jag drömde att jag var ihop med honom och att vi dödade min mamma inatt. Eller, han försökte döda henne, jag minns inte varför. Sen drömde jag att jag klättrade i träd med. Behöver jag säga att klockan är 07.50 dessutom och att jag är inte speciellt pigg idag...

Känns bra nu, efter allt som kom fram igår. Det gör mig inget egentligen. Det är bara lögner i sig jag inte klarar av. Jag har gått vidare från det där och det är jävligt skönt. Jag vet att jag inte var vad han behövde och antagligen inte tvärtom heller. Vi var SJUKT lika med VÄLDIGT olika. hade aldrig blivit bra det där.

Nehe, upp och hoppa och inte äta frukost, för det har jag inte orkat handla sedan jag kom hem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar