12 april 2011

gött!

Vaknade halv nio, utvilad, trots en hel del drömmar. Har ätit frukost, kollar på How I Met Your Mother och House. Var och köpte ett solkort förut, på torsdag får det bli träning och solning innan jobbet, orkade inte idag. Missar resterande fotbollsträningar i veckan så torsdag it is gymmet! Det är grymt skönt att vara igång igen, att ha rutiner, att träna, äta vettigt, jobba, sova innan mitt i natten och må bra! För jag mår verkligen bra just nu och det var länge sedan. Allt känns jävligt lätt och jag har ingen jävla ångest över något alls just nu egentligen. Det enda som "bekymrar" mig är hur jag ska få ihop ca 30 000 och se till att få ledigt 2-3 månader nästa vår igen för att kunna göra lite afrika. Inga riktiga problem alltså. Bara något jag VILL oerhört mycket.

Det går om man vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar