5 april 2011

Segt så säg!

Vilken otroligt seg dag, händer inte mycket på jobbet idag. Hjälpte en av ungdomarna med en läxa förut och så har jag läst ifatt dokumentation från tiden jag varit borta, thats it.

Nu är klockan i alla fall efter 18, tiden fram till 22 brukar gå ganska snabbt då. Hoppas det blir Champions League här i soffan med en hög kids senare. Sen ska jag hem och SOVA i skaplig tid ikväll (läs innan 01).

Oh, har varit ifrån fotbollen för länge, känner inget sug längre, känns som jag har massa annat jag vill ha tid för! Men jag ska gå på träningen på torsdag, kanske ändrar mig när jag får springa i gräset i vårluften, ja det gör jag nog! (konstgräs iofs men ändå!)

Har egentligen INGET att skriva, men har tråkigt, försöker döda lite tid.

Försöker att inte läsa uppdateringar och att inte försöka tolka dom, vet att det aldrig kommer stå något i klarspråk ändå. Hemligare människa får man leta efter. Jag är ganska glad att slippa honom, ganska...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar