23 april 2011

Vänner!

Det var himla trevligt att träffa gamla mantorp/mjölby-gänget igen. Det kommer ju alltid vara som att vi sågs igår. Malin som jag verkligen växt upp med. Tror vi började leka någon gång på lågstadiet/mellanstadiet. Har nästan bott hos henne i omgångar, när det var lite tråkigt hemma med mamma och pappa innan skiljsmässan och sådär. Hon var den som tog hand om mig på första fyllan (stackars var ju fan bara 12 år, eftersom jag var 14) och hon vet nog allt om mig från 10 till 14 års ålder. Hon hade gjort en playlist till mig på Spotify beståendes av Savage Garden, Jumper och Kent. HAHA! Back in the days... Och syssling Carro kom förbi med! Sjukt kul. Sandra, Tina och Alexandra har funnits med i mitt liv med under olika perioder som kommer betyda mycket för mig. Bra tjejer!

Nu är jag på jobbet. Sorterar hundratals kort på datorn och är sjukt trött. Ska kolla lite Gossip girl nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar