6 juni 2011

Kolla jag är så stark! Tar i så jag nästan spricker.

Tänker på Matilda och hennes fitnesskropp.. Min ligger några steg efter. Speciellt mina armar som består av fett och skinn.



Jaha, då var man på jobbet då. Ska jobba natten, sen blir det match vid 11. Gött, mitt på dagen i 25 graders hetta. VATTEN ska drickas. Sen jobbar jag igen 14-23, extrapass, bra pengar på nationaldagen. Försöker samla på mig komptimmar med så man kan ta lite extra ledigt i sommar kanske.

Tisdag är jag ledig och ska slappa utav bara den. Kanske åka in till Tornby och köpa en kamera, vill verkligen ha en nu på sommaren ju. Cash cash bling bling.

Fick sms förut som lugnade ner mig lite. Jag MÅSTE lära mig att inte hetsa upp mig innan jag vet hur saker ligger till. Inte min starka sida. Och det är väl lite så att jag vant mig vid att förvänta mig det värsta bara för att slippa bli besviken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar